[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Wiesław Kierbedź WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 10 Lip 2004, 15:10:01 CEST

Użytkownik Boski Cinek napisał:

> Witam znowu!
> 3 przycisk myszy dalej sie nie spieszy do dzialania. probowalem
> wszystkiego co radziliscie (lacznie z zabawa z GPM) i niestety nie
> pomaga:(. Juz kompletnie nie mam pomyslow. Mozliwe zeby to byla wina
> X11, albo kernela (2.6.5)?

Możliwe, ale może zrezygnuj z przejściówki, podłącz pod usb i wtedy
powojuj raz jeszcze.
hint:
/etc/modules - usbmouse
/etc/modprobe.conf - install usbmouse /sbin/modprobe --ignore-install
usbmouse && { /sbin/modprobe hid; /bin/true; }

> -ACPI
>  w Ra korzystalem z APM, tutaj chcialem z ACPI (bo APM chyba juz
> nieaktualne, prawda?). Zainstalowalem acpi i acpid. Moja plyta glowna
> to ASUS CUSL2. Probowalem ladowac modul (modprobe) acpi i asus_acpi
> ale cos mi krzyczy o jakies (z pamieci pisze, bo siedze pod Ra)
> /proc/event/processor czy cos takiego.

Napisz dokładniej. U mnie na "starym" kt7a działa od strzału - jajo 2.6.5.
Może powinieneś zajrzeć do bios'u?

> Ps. obiecuje, ze jak to wszystko zrobie to sie nie bede z miesiac
> odzywac, bo chyba lista zostala juz zasypana moimi bojami z AC.

Trzymam za słowo :P.

--
Wiesław Kierbedź!!!!!!!!!!!!!
nie krzycz, k...