[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Wiesław Kierbedź WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 10 Lip 2004, 16:37:54 CEST

Użytkownik Boski Cinek napisał:

> Witam (tym razem spod AC)!
> no wiec tak:
> -3 guzik myszy po przelaczeniu myszy na USB dziala. Nie bardzo mnie to
> urzadza, bo jak mowilem mam tylko 2 porty USB i nie moge za kazdym
> razem nurkowac pod biurko zeby przelaczac kable, a na rozdzielacz nie
> mam kasy.

Hm. To chyba jakieś 5 zł jest? Masz może gniazdo na płycie do
podłączenia dodatkowych portów?
Bo ja mam zbędnego śledzia na 2xusb.

> Jakby sie nie dzialalo pod Ra, to bym sie pewnie pogodzil z tym i
> uzywal na USB cierpiac katusze, ale dziala, wiec na pewno sie da.

Kiedy sam widziesz, że nie ;). Skoro na czysto na usb działa ci, to
znaczy, że chyba protokół masz dobrze dobrany?
Tylko z przejściówki coś dziwnego jednak wychodzi (czyt. nie dokładnie
to samo masz z ps/2, co z usb).
Pamiętam, że na Twoim Ra było ok., ale może jednak poeksperymentuj z
protokołami - jeżeli kernel w ogóle jakoś to czyta, to nie widzę innego
sposobu.

> Pytanie tylko jak?

Chyba nikt już nie ma pomysłu. - Szukaj :b.

> -ACPI
> jestem pod AC wiec moge sprawdzic dokladniej:
> # modprobe acpi
> WARNING: Error inserting processor
> (/lib/modules/2.6.5-1/kernel/drivers/acpi/processor.ko): No such device
> FATAL: Error inserting acpi
> (/lib/modules/2.6.5-1/kernel/arch/i386/kernel/cpu/cpufreq/acpi.ko):
> Unknown symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)
>
> # modprobe asus_acpi
> FATAL: Error inserting asus_acpi
> (/lib/modules/2.6.5-1/kernel/drivers/acpi/asus_acpi.ko): No such device

A w bios'ie masz to acpi włączone?

--
Wiesław Kierbedź