[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Lip 2004, 17:26:52 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004
[CIACH]

> Hm. To chyba jakieś 5 zł jest?

Powaznie? A ja myslalem, ze to jakies 80zl kosztuje:/. Bede musial w
takim ukladzie poszukac.

  Masz może gniazdo na płycie do
> podłączenia dodatkowych portów?
> Bo ja mam zbędnego śledzia na 2xusb.

Nie mam, a zreszta i tak niewarte by to bylo zachodu. W kazdym razie
wielkie dzieki za propozycje.

> Tylko z przejściówki coś dziwnego jednak wychodzi (czyt. nie dokładnie
> to samo masz z ps/2, co z usb).

Ale w takim ukladzie, dlaczego *bez przelaczania/dotykania sprzetu*
chodzi dobrze pod Ra?

> Pamiętam, że na Twoim Ra było ok., ale może jednak poeksperymentuj z
> protokołami - jeżeli kernel w ogóle jakoś to czyta, to nie widzę innego
> sposobu.

IMO to nie problem protokolow. Na tych samych pod Ra dziala. Obstawiam
raczej kernel. Nic to-bede sie musial za ta przejsciowka chyba
rozejrzec jednak:/.

> Chyba nikt już nie ma pomysłu. - Szukaj :b.

Bede i znajde. A jak juz znajde to jaka satysfakcja:-).

> A w bios'ie masz to acpi włączone?

Niestety nie mam zadnych opcji w BIOSie zwiazanych z ACPI. Ale chyba
musi byc, bo pamietam, ze w Windows (XP chyba) po nacisnieciu guzika
zasilania sie ladnie wszystko zamykalo (do tego chyba ACPI jest
niezbedne). Na razie lece na apm, ale chetnie bym ujarzmil to ACPI.

Pozdrawiam
BC