popsuta pamięć

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 10 Lip 2004, 17:48:56 CEST

Cześć,

mam taki problem że mam kilka sektorów w pamięci kompa zniszczonych, tzn czasem się robią w nich błędy, no i to mi psuje różne rzeczy.
Najłatwiej by było się jej pozbyć i wymienić na nową ale to nie takie proste.
Tzn może by było proste ale to jest SIMM które tu są drogie i bardzo ciężko dostać.

Pytanie brzmi: można jakoś zablokować te sektory (lub w ostateczności trochę więcej niż sektor) tak aby żaden program nie mógł ich użyć ? Przynajmniej słyszał ktoś o czymś takim ? (Pytałem google ale jakoś nic konkretnie nie chce odpowiedzieć)

Sparky{PI]