[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Lip 2004, 17:54:48 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004
> Dwa gniazdka, wtyczka, kable. Co jeszcze?

A garnitur od Gucciego? Troche szmaty, nitki i powiedzmy jeden dzien
szycia. Co jeszcze? :D

> Bo Ra widocznie nie zauważa różnicy ;).

Nie tylko Ra. Np. SLAX tez:], tylko to AC zlosliwe polaczki zrobili
tak zeby nie dzialalo;).

> Tu nie chodzi o "winę", tylko o rozwiązanie. Jeżeli kernel sobie radzi z
> tym guzikiem w ogóle, ale inaczej niż w Ra (czytaj inaczej, niż kernel
> 2.2.x 2.4.x), to może przez inny protokół iksy odczytają właściwie sygnał?

Ale pod konsola ten 3 guzik tez nie dziala. A na USB dziala (GPM
oczywiscie). Moim zdaniem nie jest to wina protokolu.