[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 10 Lip 2004, 18:43:00 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004 >>
Nie tylko Ra. Np. SLAX tez:],
> A który (kernel)?

2.4.25

> Tam też konfiguruje się protokoły :P.
> Inaczej mówiąc: Twoim zdaniem, to nie działa wcale?
>
> drut -> kernel -> (protokół) X
> drut -> kernel -> (protokół) gpm
>
> Drut działa. Pozostałę zakładamy, że też, ale może trzeba je inaczej
> spasować? - protokół
> Bo jeśli nie, to znaczy, że któreś nie działa wcale - kernel (tzn. nie
> działa odczyt guzika).

I ja stawialbym w tym wypadku na kernel.Bo wlasnie tak to wyglada
jakby w ogole nie czytal guzika (probowalem go bez powodzenia
wychwycic pod xbinkeys_config-wszystkie inne sie da).
Pozdrawiam
BC