[AC] garsc problemow-koniec pierwszej serii, ale z wielkim finalem; -)

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Nie, 11 Lip 2004, 13:39:32 CEST

Un dia un hombre llamado Boski Cinek tenia una idea:
> Witam wszystkich!
> Pisze juz z pod AC i mam nadzieje niedlugo osiagnac punkt krytyczny
> (tzn. wiecej czasu spedzac pod Ac niz pod Ra). Nierozwiazanymi
> problemami pozostaly dla mnie:
>

> -3 guzik myszki ukryty w rolce niedzialajacy przy podlaczeniu jej via
> PS/2 (przejsciowka z USB) zamiast via USB. Chyba sobie bede musial
> kupic rozdzielacz:/. A w Ra dzialalo.
>

> -DRI na sterownikach do Radeonow dostarczanych razem z X.org. Bede
> chyba musial czekac na fglrx od ATI
>

> -ACPI. Proba ladowania (kernel 2.6.7) konczy sie:
> # modprobe acpi
> [...]

A dlaczego do kernela 2.6.7 ładujesz moduły od 2.6.5?

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales  	GG 551597 	UIN 99410269