[AC] garsc problemow-koniec pierwszej serii, ale z wielkim finalem; -)

Nie, 11 Lip 2004, 13:42:36 CEST

Osóbka znana jako Boski Cinek, wystukała:

> Myslalem, ze moze tak jak w Ra od biedy bede uzywal APM, ale APM
> powoduje twardy zwis systemu (przy probie "rmmod apm", albo przy
> konczeniu sesji Xow-tyle zauwazylem). To jest wlasciwie element na
> ktorym mi jeszcze najbardziej zalezy (bo nurkowanie pod biurko celem
> wylaczenia zasilania nie bardzo mnie rajcuje, tym bardziej, ze musze
> ten przycisk przytrzymac > 4 sek.). Jak ktos ma jakies rady/sugestie
> to bede wdzieczny

Ja miałem tak, że na Ra pod 2.2 za grzyba nie mogłem uruchomic tego
cholernego guzika. Ra+2.4 rozwiązało problem, choć nigdy nie widziałem
żadnego modułu od acpi załadowanego. Teraz (Ac + 2.6.7) też mi guzik ładnie
działa:
$ rpm -q acpid
acpid-1.0.2-3

# cat /etc/acpi/events/sample.conf
# This is a sample ACPID configuration

event=power
action=/usr/sbin/power.sh "`echo "%e" | sed -e "s,\/,\ ,"`"

pozdrawiam