[AC] garsc problemow-koniec pierwszej serii, ale z wielkim finalem; -)

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 11 Lip 2004, 13:42:28 CEST

Dnia 11-07-2004, nie o godzinie 13:27 +0200, Boski Cinek napisał(a):
> Witam wszystkich!
[...]
> Myslalem, ze moze tak jak w Ra od biedy bede uzywal APM, ale APM
> powoduje twardy zwis systemu (przy probie "rmmod apm", albo przy
> konczeniu sesji Xow-tyle zauwazylem). To jest wlasciwie element na
> ktorym mi jeszcze najbardziej zalezy (bo nurkowanie pod biurko celem
> wylaczenia zasilania nie bardzo mnie rajcuje, tym bardziej, ze musze
> ten przycisk przytrzymac > 4 sek.). Jak ktos ma jakies rady/sugestie
> to bede wdzieczny

Mi się też nie wyłącza, ale się nie przejmuję, bo pod biurkiem w zasięgu
nogi mam listwę zasilającą z filtrem i wyłącznikiem i sobie tym wyłączam
bez "nurkowania" ;)

Krystian T

        "errare humanum est..."