[AC] garsc problemow-koniec pierwszej serii, ale z wielkim finalem; -)

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Nie, 11 Lip 2004, 14:09:48 CEST

Dnia niedziela, 11 lipca 2004 13:42, Krystian T napisał:

> Mi się też nie wyłącza, ale się nie przejmuję, bo pod biurkiem w zasięgu
> nogi mam listwę zasilającą z filtrem i wyłącznikiem i sobie tym wyłączam
> bez "nurkowania" ;)

ja mam jeszcze inny przypadek :) czasem sie wylacza czasem nie :) srednio co
drugi raz. Z tym ze czasem sie dwa razy pod rzad wylaczy, a czasem nie ;)
roznie bywa :) jak to mozna diagnozowac ? :) (a jak sie nie wylaczy do na
obudowie dioda od power zaczyna mi migac ;-))

Maciej Krzyzanowski
maciek w hsm.net.pl