[AC] garsc problemow-koniec pierwszej serii, ale z wielkim finalem; -)

Nie, 11 Lip 2004, 15:07:57 CEST

Osóbka znana jako Boski Cinek, wystukała:

> No tak, ale to nie rozwiazuje mojego problemu, bo zeby acpid
> wystartowal, to musi miec w kernelu modul do acpi, inaczej sie rzuca.

Hmmm, u mnie nie ma żadnego modułu od acpi załadowanego, a /proc/acpi jest i
ma się dobrze:
$ sudo lsmod | grep acp
$
Tak przeglądając grupę parę razy padło tu, żeby *wyłączać* acpi w kernelu z
poziomu lilo, więc MSZ domyślnie jest na stałe w kernelu...
A w 2.6.7 modułu acpi nie widzę, jest tylko taki, ale to dla laptopów:
$ sudo modinfo asus_acpi.ko
author:         Julien Lerouge, Karol Kozimor
license:        GPL
parm:           uid:UID for entries in /proc/acpi/asus.

parm:           gid:GID for entries in /proc/acpi/asus.

vermagic:       2.6.7 K7 GRSECURITY gcc-3.3
depends:

Lub może to ten?:
$ sudo modinfo ac.ko
author:         Paul Diefenbaugh
license:        GPL
vermagic:       2.6.7 K7 GRSECURITY gcc-3.3
depends:

Ale ja się nie znam :(

pozdrawiam