fsck -c

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 11 Lip 2004, 20:52:11 CEST

Osobnik zwany Konrad Sakowski w liście datowanym 11 lipca 2004 (19:47:36) raczył napisać:

KS>     Na necie znalazłem głównie rady "kup nowy dysk, przecież są tanie".
KS> Zrobiłbym tak, gdybym chciał trzymać na nim jakieś istotne dane. Teraz
KS> chcę tam trzymać sam system i mało istotne rzeczy.

system nie nazwałbym nieistotnym, poza tym jesli dysk ma badsectory
oznacza to ze zaczą ł sie sypac i stan bedzie sie pogłebiał (pula
sektorów zapasowych w dysku została wyczerpana, producent pewną część
dysku rezerwuje na sektory zapasowe które podczas normalnej
eksploatacji zastepują uszkodzone, odpowiada za to
elektronika+firmware dysku jesli zaczynają sie pojawiac bad sectoey
oznacza to ze dysk jest powaznie uszkodzony, i bedzie coraz gorzej
(tym bardziej jesli ma byc tam system - dysk cały czas pracuje -
ostateczne rozwiazanie to jako przenosny - tyle ze to tylko
przyspieszy jego koniec

--
http://www.wushu.pl