[AC] garsc problemow (myszka, radeon,usb) odcinek 1030

Jacek Rembisz jacek w szuwary.org
Pon, 12 Lip 2004, 11:01:54 CEST

On Sat, Jul 10, 2004 at 04:15:28PM +0200, Boski Cinek wrote:
> Witam (tym razem spod AC)!
[...]
> -Radeon i DRI:
> przypadkiem w sumie znalazlem po uruchomieniu X11 w dmesg takie cos:
> [drm:radeon_cp_init] *ERROR* radeon_cp_init called without lock held
> [drm:radeon_unlock] *ERROR* Process 3100 using kernel context 0
> [drm:radeon_cp_init] *ERROR* radeon_cp_init called without lock held
> [drm:radeon_unlock] *ERROR* Process 3124 using kernel context 0
>
> Wie ktos o co chodzi? Google niestety tajemniczo milczy.

Też się z tym nabiedziłem. Przypadkiem odkryłem, że problemem była
kolejność ładowania modułów: via-agp, agpgart, radeon
Akurat to była VIA.

Teraz mam własny kompilat 2.6.7 vanilla i obsługę radeona wkompilowaną.

Jacek