Ra i Neostrada na Sagem Fast 800 na USB

Piotr Pawełek ppawelek w onet.pl
Pon, 12 Lip 2004, 23:44:32 CEST

Dnia 04-07-12 19:39, Użytkownik Jacek Rzęsista napisał:

> A mógłbyś sobie przypomnieć ? :)
Niestety mam supar pamięć, ale krótką :/

#cat /etc/analog/adiusbadsl.conf
-------------------------------------
#POTS FOR EAGLE
OPTN0=80020066
# OPTN2=23700000
# OPTN3=00000000
OPTN4=00000000
# OPTN5=00000000
# OPTN6=00000000
# OPTN7=02CD8044
# OPTN15=09090909
VPI=00000000
VCI=00000023

#The following values are valid for encapsulation :
#MPOA_MODE_BRIDGED_ETH_LLC ----> 1
#MPOA_MODE_BRIDGED_ETH_VC  ----> 2
#MPOA_MODE_ROUTED_IP_LLC   ----> 3
#MPOA_MODE_ROUTED_IP_VC    ----> 4
#MPOA_MODE_PPPOA_LLC       ----> 5
#MPOA_MODE_PPPOA_VC        ----> 6
Encapsulation=00000006

Linetype=00000001
RatePollFreq=00000009
-------------------------------------

# cat /etc/ppp/options.adsl
---------------------------------
# CHATSCRIPT=/etc/sysconfig/interfaces/data/chat.null
user "xxx w neostrada.pl"
mru 1492
mtu 1492
noipdefault
defaultroute
usepeerdns
noauth
#ipcp-accept-remote
#ipcp-accept-local
nobsdcomp
nodeflate
nopcomp
novj
novjccomp
noaccomp -am
# mozna odkomentowac jak OK
debug
------------------------------------

Nie pamiętam, które tam jeszcze pliki miały coś
wspólnego z Sagemem, ale jak się upomnisz
to Ci je zapodam ...

> No właśnie brałem stamtąd - kernel i otoczenie w wersji 2.4.20-13, co prawda
> jest też kernel-2.4.20-16, ale nie ma kernel-usb-fast800 w tej wersji ...

Coś słabo szukasz ->
[root w pldserver root]# rpm -qa | grep kernel*
kernel-2.4.25-0.1
kernel-headers-2.4.25-0.1
kernel-usb-fast800-1.0.4-8 w 2.4.25_0.1

Jeżeli mogę coś doradzić,
to - spróbuj jeszcze raz ;-), (u mnie czasem skutkuje)
i bądź dokładny (mnie też nie poszło od strzału -
a jak zwykle to miałem jakieś byki)

> A u mnie qpa ........

:-(

--
Piotr Pawełek :: ppawelek(at)onet(dot)pl ::