PLD AC i NPTL

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 13 Lip 2004, 19:37:18 CEST

On Tue, Jul 13, 2004 at 07:28:24PM +0200, Piotr Krawiec wrote:
> Wiem że PLD posiada olbrzymią bazę aplikacji dostępną przez CVS. Słyszałem
> coś o magicznych plikach SPEC, nawet coś niecoś czytałem o tym na stronie
> PLD, ale czy ktoś może mi "łopatologicznie" wytłumaczyć krok po kroku, jak
> cokolwiek w ten sposób zbudować (choćby wspomnianego wyżej gllibc'a z
> obsługą nptl)? Byłbym bardzo wdzięczny...

Tak jak baśniowi magowie spędzali życie studiując przepaśne księgi
po brzegi wypełnione tajemną wiedzą, tak współcześni geekowie spędzają
życie studując kilobajtowe dokumentacje po brzegi wypełnione wiedzą:

http://pl.docs.pld-linux.org/

Dział "Możliwa droga do zostania szeregowym developerem PLD".

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.