Problemy z dyskiem

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 14 Lip 2004, 14:23:33 CEST

Pawel Koska wrote:
> Witajcie
>
> Cos mi sie niedobrego stalo z dyskiem. Przez niego wiesza mi sie
> system.
> Mam ten dysk montowany na zadanie, jak go montuje to system sie
> zatrzymuje. Podobno na konsoli nic nie widac, nie mozna oczywiscie sie
> przelaczyc na zadna inna. W logach tez nic nie ma.
>
> odpalilem tail -f /var/log/messages i staralem sie podmontowac ten
> dysk a tu widze:
> Jul 12 14:55:27 kozojeb kernel: hdd: dma_intr: status=0x51 {
> DriveReady SeekComplete Error }
> Jul 12 14:55:27 kozojeb kernel: hdd: dma_intr: error=0x84 {
> [...]
Po pierwsze: weź nowy kabelek IDE i spraedź czy to aby nie to.

Dysk jest sam czy się dzieli tasiemką?

Próbowałeś tego?

CONFIG_IDEDISK_MULTI_MODE:

  If you get this error, try to say Y here:

  hda: set_multmode: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }

  hda: set_multmode: error=0x04 { DriveStatusError }

If in doubt, say N.

--
Andrzej Zawadzki