Problemy z dyskiem

Pawel Koska pawel w artfan.net
Śro, 14 Lip 2004, 16:25:20 CEST

> Po pierwsze: weź nowy kabelek IDE i spraedź czy to aby nie to.

> Dysk jest sam czy się dzieli tasiemką?

Teraz wlozylem do innego komputera tez z PLD, i jest to samo. Od razu
przy probie montowania system sie zawiesza. Nawet nie ma nic w logach.

> Próbowałeś tego?

> CONFIG_IDEDISK_MULTI_MODE:

To jest parametr przy kompilacji jadra ??
To musze jadro przekompilowac? Nie za bardzo mi sie to usmiecha, moj
PII266Mhz bedzie to robil ze 2 dni.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska