2 karty sieciowe.

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 15 Lip 2004, 10:46:21 CEST

Witajcie.

Mam w kompie 2 karty sieciowe, obydwie beda mialy adresy ip z jednej
puli adresowej z np. 212.25.55.X z maska 255.255.255.0

Chodzi mi o cos takiego by normalnie ruch byl kierowany przez eth0,
ale by www i poczta chodzila przez eth1.

Chyba da sie to zbindowac, by nasluchiwalo na tym IP, ale w
/etc/sysconfig/network jest cos takiego:
GATEWAY="212.25.55.254"
GATEWAYDEV="eth0"

zastanawiam sie jak to bedzie z pakietami wychodzacymi.. czy wszystkie
beda wychodzic przez ten eth0 ?? Czy te z www i poczty jednak beda
przez eth1 wychodzic ??

Nie znam sie, wiec pytam :)

--
Pozdrowienia,