AC - ISO

Czw, 15 Lip 2004, 13:29:43 CEST

Osóbka znana jako Arkadiusz Patyk, wystukała:

> troche nie pokolei ;)
>
> chroot /mnt /bin/bash
> passwd
> mount /proc
> vim /etc/lilo.conf
> vim /etc/fstab
> geninitrd -f -v /boot/initrd-2.6.5 2.6.5
> ln -s /boot/initrd-2.6.5 /boot/initrd
> lilo -v
> umount /proc
> exit
> umunt /mnt
> reboot

To ja swoje dla kompletu:
Najpierw zakładam w /mnt katalog root'a, żeby indeksy już wpadły gdzie
trzeba ;) No a konsekwencją jest:
mv /root /root.old
ln -s /mnt/root /root

poldek --root=/mnt
poldek> install poldek
cd /mnt
chroot .
poldek> install mount
(robimy co trzeba w fstab)
mount /proc
poldek> install kernel bash lilo
passswd
(znowu co trzeba w lilo.conf - dzięki za minimalne lilo.conf u roota na
RescueCD;)
lilo
umount /proc
exit

No i reboot z RescueCD. Aha - ostatnio instalowałem Ac na maszynkach z 32RAM
i koniecznie przed ściągnięciem indeksów trza swapa zrobić
(mkswap /dev/XXX; swapon), bo inaczej poldek zdycha przy ładowaniu
indeksów.

pozdrawiam