Mozilla 1.7 wysadzająca Xy

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 16 Lip 2004, 08:16:17 CEST

On Thu, 15 Jul 2004, Mariusz Niedzielski wrote:

> U mnie jest to samo. Po odinstalowaniu mozilla-plugin-swfdec-0.2.2-3 wogóle
> nie można wejść na lotto.pl, a na konsoli wywala:

Ja bym zaczął od wywalenia swfdec i zainstalowania zwykłego flasha ;)
Przez to że przypadkiem zainstalowałem tegoż swfdec-a, przez długi czas
miałem sytuację w której przeglądarka deklarowała że flasha umie - a nie
potrafiła obsłużyć... Ileż to ja się naszukałem przyczyn...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004