Neostrada, Eagle 1.9.8, kernel 2.6.7 z ac-ready

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pią, 16 Lip 2004, 09:37:27 CEST

Wiesław (w_f w o2.pl) wrote:
> Sprawa jest chyba prosta :). Kto sie tym bawil i z jakim efektem ( w
> gre chodza tez wczesniejsze wersje eagle od 1.9.3)-
> wszelkie uwagi mile widziane. Interesuje mnie co zmienilo sie w
> konfiguracji od czasow eagle 1.0.4 i czego wymaga paczka eagle-usb
> (moduly etc). Coz na forum eagle za duzo sie nie
> dowiedzialem :) - francuskiego uczyc sie nie zamierzam. Z pobieznej
> analizy wynika, ze to co jest w PLD rozni sie od oryginalych
> lokalizacji i zawartosci -  a moze sie myle? :) Sa moze jakies
> niepublikowane "wytyczne" odnosnie ostatnich wersji eagleaka dla PLD?

ładujesz moduły do usb

cd /usr/share/doc/rc-scripts-0.4.0.14/
zcat ifcfg-ppp0.eagle-usb-neostrada.gz > /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0

vim /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0
ustawiasz hasło i usera

ifup ppp0
i działa internet

jak masz hotpluga i Ci nie zadziała to spróbuj go wywalić

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]