AC i pytanie co sie dzieje z indexami w i586

Szymon 'trasher' Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 16 Lip 2004, 11:09:53 CEST

16 lipca 2004 (11:59:01) Wiesław napisal:
W> Instalka z ftp  wklada sie na zaleznosciach lilo i czegus tam jeszcze
W> (mini ISO, base) - 3 raz nie mam ochoty sprawdzac :/. I tak od konca
W> czerwca? Jakies idee oprocz instalacji z rescu czy live. Kwietniowy
W> Mini zatrzymuje sie na glibc i spokojnie sobie stoi w miejsu. :/ Nie
W> wydaje mi sie zeby to byly kopoty ze sprzetem - Kontrolna instalacja
W> slacka poleciala bez problemu.

AC nie jest gotowe. Powk..aj developerów bardziej takimi tekstami, to
wytną dostęp na ftpie do testowych ISO.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon Kochański      trasher @ void.univ.gda.pl       (