nVidia 6106 :-/

Piotr Krawiec jazz-maniak w o2.pl
Pią, 16 Lip 2004, 16:56:07 CEST

Witam!

Instaluję sobie ostatnio PLD AC (poprzednich eksperymentów z pakietami z
NEST nie przeżył... Biedne PLD...), wszystko ładnie i pięknie dopóki nie
zabrałem się za instalację X'ów. Odchodząc od standardów zainstalowałem
X.org, a następnie ściągnąłem nowe, świeżutkie sterowniki firmy nVidia (mam
GeForce'a 2 MX) w wersji 6106. Ale próba instalacji spełzał na niczym... W
logu znalazłem wpis:

NVIDIA: calling KBUILD...
   mkdir -p
/root/tmp/selfgz4642/NVIDIA-Linux-x86-1.0-6106-pkg1/usr/src/nv/.tmp
   _versions
   make -f scripts/Makefile.build obj=scripts/basic
   make[2]: *** Brak reguł do zrobienia obiektu `include/config/MARKER',
wymaga
   nego przez `scripts'. Stop.
   NVIDIA: left KBUILD.
   nvidia.ko failed to build!
   make[1]: *** [module] Błąd 1
   make: *** [module] Błąd 2
-> Error.

Mój kernel to 2.6.7-2 instalowany z AC-Ready (takie też mam źródła - również
z Ac-Ready)... Czy coś jest z nim nie tak? Czy ktoś spotakał się z podobnym
problemem?
--
Jazzman
GG UIN:4284881