Instalacja z LiveCD

Piotr Krawiec jazz-maniak w o2.pl
Pią, 16 Lip 2004, 17:02:26 CEST

Witam raz jeszcze!

Jeszcze jeden, mniejszy kłopot - posiłkując się opisem na
pl.docs.pld-linux.org zainstalowałem PLD AC używając PLD LiveCD (popieram
taką metodę - można sobie wrzucić w tle SuperTux'a ;-)). Nawet mi to wyszło,
a wynik nie różnił się zbytnio od systemu zainstalowanego z MINI-ISO. Z
dwoma wyjątkami:
1) W czasie logowania się do systemu wyskakują komunikaty PAMa. Gdzie można
to wyłączyć?
2) Dostęp do bazy pakietów RPM został ograniczony do użytkownika root. Próba
dostępu przez zwykłego użytkownika do bazy kończy się komunikatem:
błąd: nie można otworzyć indeksu Packages przy użyciu db3 - Brak dostępu
(13)
błąd: nie można otworzyć bazy danych Packages w /var/lib/rpm
Wystarczy zwykłe chmod czy to się jakoś inaczej robi?
Z góry dzięki za cierpliwość do mnie ;-)
--
Jazzman
GG UIN: 4284881