przekompilowany kernel 2.6.7 i Nvidia

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Pią, 16 Lip 2004, 20:38:12 CEST

Tomek napisał(a):
> W PLD AC przekompilowalem jadro i wszystko dobrze działa prócz
> instalacji sterownika nvidii sciagnietej ze strony http://www.nvidia.com
> zaczyna sie cos tam kompilowac chyba z pare minut i na koncu Error
> w logach nic powaznego nie widac, zadnych warning-ow az na koncu make
> cos krzaczy i mowize nie moze utworzyc nvidia.ko

Nie wiem co tam krzaczy u Wasci bom nie wrozka, co z niezalaczonych logow
wrozy, ale u siebie na Gentoo co prawda musialem zrobic link symboliczny w
arch i386 na x86. Poza tym jeszcze wylaczyc SidebandAddressing (o ile
pamietam) w opcjach kernela jakoz i FastWrites, bo Xy zatrzymywalky sie
losowo na scrollowaniu i trzeba ubijac bylo...

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.