Anjuta i autogen.sh

Michał Straszak micstr w poczta.fm
Sob, 17 Lip 2004, 17:06:22 CEST

Grzegorz Goławski napisał(a):

> [grzegol w nowy ~]$ rpm -q anjuta
> anjuta-1.2.2-1
> Reszta to samo.

Zaktualizowałem, nadal to samo.
Postanowiłem jednak trochę pogrzebać i tak:

- W pliku configure.in, w AC_OUTPUT usunąłem zdublowane wpisy
intl/Makefile o który się czepiał
i po/Makefile.in. Poszło. Kawałek. Stanęło na:
make[2]: *** Brak reguł do zrobienia obiektu `/config.status',
wymaganego przez `Makefile'. Stop.
- W po/Makefile znalazłem:
Makefile: Makefile.in.in $(top_builddir)/config.status POTFILES.in
        cd $(top_builddir) \
          && CONFIG_FILES=$(subdir)/$@.in CONFIG_HEADERS= \
               $(SHELL) ./config.status
stwierdziłem zatem, że $(top_builddir) jest z jakiegoś mi nie znanego
powodu puste, zadeklarowałem
zatem tą zmienną jako "..". Poszło. Szczęśliwie się zbudowało już do
końca i nawet działa.

Tylko dlaczego to wszystko nie działa u mnie  z automatu???