niedziałające żeczy

Jacek Tomczak susza001 w wp.pl
Pon, 19 Lip 2004, 11:55:49 CEST

Zainstalowałem PLD ac z chroota . Wszystkie najnowsze pakiety
dostępne poprzez poldka konfigi z PLD Live CD pozmieniane . Na
początek nie mogę się zalogować na roota mimo iż podaje poprawne
chasło . Puzniej przy odpowiedniej konfiguracji XF86Config nie
działa myszka. Poprostu wykrywa /dev/input/mice ale nie przesówa
kursora?
To cos u mnie czy z pakietami .
Na koniec przy uruchamianiu moziilli i innych przegląderek Memory
fealdout.
kernel smp-2.6.5-1 i686
PS. Live CD wszystko wykrywa poprawnie i wszystko działa

WIATROWKI.PL - Letnia promocja karabinka LEVER ACTION
Teraz tylko 999 zł!!!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fzakupy.wp.pl%2Flinki_6.html&sid=214