Glibc+nptl

Piotr Krawiec jazz-maniak w o2.pl
Pon, 19 Lip 2004, 14:43:40 CEST

Witam!

Przekompilowałem z CVSu GLIBC 2.3.4-0.20040707 ze wsparciem dla NPTL.
Wszystko gładko, póki nie spróbowałem uruchomić X'ów, które tuż po
inicjalizacji libGL (sterownik nvidia 6106 zbudowany z X11-driver-nvidia)
się wysypały... Gdy próbuję uruchomić tę bibliotekę z linii komend dostaję
"Segmentation fault". Podobnie dzieje się z wieloma innym bibliotekami
uruchamianymi z konsoli. Czy czegoś zapomniałem zrobić, czy może czeka
mnie powrót na Linux Threads? Dodam że po wyhaszowaniu "glx" z xorg.conf
X'y startują normalnie.
--
Jazzman <jazz-maniak w o2.pl>
GG UIN: 4284881