RealAudio

Piotr Krawiec jazz-maniak w o2.pl
Pon, 19 Lip 2004, 19:08:23 CEST

Witam!

Interesuje mnie muzyka z internetowego radia. Dałem sobie spokój z
kawałkami nadawanymi w WMA, wieć zacząłem szukać czegoś w RealAudio.
Znalazłem parę stron, rozpocząłem posuzkiwanie RealPlayera. Jak zwykle od
poldka. Nic. W sumie nie spodziewałem się, że będzie, więc natychmiast
przerzuciłem się na CVS. Znalazłem realplayer.spec - brzmiało obiecująco,
ale przy próbie uruchomienia buildera dostałem:
# $Revision: 1.25 $, $Date: 2003/12/10 20:41:54 $
cvs server: nothing known about rp8_linux_alpha_rh62_cs1.bin
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(rp8_linux_alpha_rh62_cs1.bin)
Czy jest szansa, że ktoś znajdzie odrobinę czasu i się tym zajmie? W sumie
zawsze można pobrać sobie gotową binarkę lub źródła z helixcommunity.org,
ale lubię mieć porządek w systemie. Z góry dzięki.
--
Jazzman <jazz-maniak w o2.pl>
GG UIN: 4284881