Postfix - problem z wysylaniem poczty

Leszek Pawlowicz priv lechu w zabki.net.pl
Pon, 19 Lip 2004, 23:01:20 CEST

Witam,
mam problem z wyslaniem poczty; polega na tym, ze jest sobie serwer
mail.domena.pl, ktory obsluguje poczte z kilku domen, np. domena.pl,
domena1.pl.
Poczta z mojego posfixa dochodzi tylko jesli wysle ja na adres
ktos w mail.domena.pl, a nie dochodzi gdy probuje wyslac na ktos w domena.pl lub
ktos w domena1.pl

wydaje mi sie, ze problem tkwi w ustawieniu:
smtpd_recipient_restrictions

bo tych domen nie widac "wprost" w DNS'ach wiec ustawiam sobie tak:
smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks, permit zeby wypuszczal
wszystko

wtedy w logach wyskakuje, ze
 postfix/smtpd[2931]: fatal: parameter "smtpd_recipient_restrictions":
specify at least one working instance of: check_relay_domains,
reject_unauth_destination or reject

jak to obejsc, zeby poczta mogla wychodzic na adresy ktore istnieja, ale
niekoniecznie sa widziane w DNS'ach; bo juz mi brak pomyslow

pzdr
LP