Postfix - problem z wysylaniem poczty

Pon, 19 Lip 2004, 23:31:48 CEST

Osóbka znana jako Leszek Pawlowicz priv, wystukała:
> wtedy w logach wyskakuje, ze
>  postfix/smtpd[2931]: fatal: parameter "smtpd_recipient_restrictions":
> specify at least one working instance of: check_relay_domains,
> reject_unauth_destination or reject

Jak najbardziej masz tu napisane czego brakuje...

> jak to obejsc, zeby poczta mogla wychodzic na adresy ktore istnieja, ale
> niekoniecznie sa widziane w DNS'ach; bo juz mi brak pomyslow

Nic nie trzeba obchodzić - pokaż co masz w smtpd_recipient_restrictions

A już na koniec - mógłbyś nie wcinać się w wątek tylko zaczynać nowy?

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)