pliki .mdf/mds pod linuxem

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Wto, 20 Lip 2004, 11:52:21 CEST

Dnia 19 lipca 2004 o godzinie 23:45:47 z adresu wolvverine w tarchomin.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

w> To jest rozszerzenie emulatora CD - Fantom CD . pod linuxem chyba się nie
w> da to windziany soft

Hmmm a mnie się całe życie zdawało, że Alcohol 120% pod windą robi
obrazy w takim formacie... i jestem pewien, że mi się dobrze wydawalo
hehe

Niestety nie mam pojęcia czym to ruszyć pod Linuxem :(

--
Pozdrowienia,
milley

;) Pan Tadeusz zobaczył Zosię na płocie i poznał, że była dziewicą.