[OT] dysortografia

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Wto, 20 Lip 2004, 15:30:58 CEST

Dnia 20-07-2004, wto o godzinie 16:21 +0200, root napisał(a):

> a zainstalowanie systemu rozpoczelem z plyty i upgrade reszty.
> Co do bledow to jako dysortografik mam do tego prawo a teraz walcze z
> lokalami.

Jakoś nigdy nie mogłem (i dalej nie mogę) zrozumieć jak ktoś potrafiący
zapamiętać wiele innych różnych rzeczy nie jest w stanie zapamiętać
przez jakie ż lub ó pisać dany wyraz, tym bardziej, że większość podlega
jakimś określonym zasadom.
A nawet gdyby to komputery w mniejszym lub większym stopniu sobie z tym
radzą ;)
Krystian T

        "errare humanum est..."