[OT] dysortografia

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 20 Lip 2004, 15:50:32 CEST

bardzo mi przykro, ale słownik języka polskiego
definuje tylko dysgrafię i dysleksję jako zburzenia
umiejętności pisania/czytania powstałe na skutek
zmian w ośrodkowym układzie nerwowym.
(pseudo)dysortografię wymślili komuniści żeby
usprawiedliwić analfabetyzm w dziedzinie ortografii.
jak ktoś mi mówi, że jest dysorotgrafem,
to ja mu mówie, że jest nieukiem i matołem.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)