[OT] dysortografia

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 20 Lip 2004, 16:03:18 CEST

> bardzo się mylisz,
> masz szczęście że to Cię nie spotkało bo mówiłbyś inaczej.

Ale z samego szacunku dla czytających wypadałoby jakiś korektor
ortograficzny zainstalować.
Często mam wrażenie, że postawienie diagnozy w sprawie problemów
ortograficznych powoduje totalna ignorancję w tym kierunku - brak
przejmowania się.
To IMHO trochę tak, jakby komuś kto nie może chodzić mówiono że
rehabilitacja jest niepotrzebna, bo i tak nie będzie chodzić.

--
Paweł Muszyński