[OT] dysortografia

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Wto, 20 Lip 2004, 18:48:26 CEST

On Tuesday 20 of July 2004 18:34, Andrzej Augustynowicz wrote:
> nie wmawiam Ci że się mylisz tylko stwierdzam fakt.
> mam brata dysortografika. czyta dużo książek, uczy się ortografii ale 40
> bledów na stronę to standard. (na szczęście używa słownika)
>
> nie bronię takich ludzi ale nie podoba mi się jak ich nazywasz!

ooo, to Twój brat jest naprawdę wyjątkowy, bo widziałem wielu
dysortografów i żaden nie starał się nawet by coś w tej materii zmienić.
tylko ile wśród tej rzeszy (pseudo)dysortografów jest osób takich
jak Twój brat? 1%, 1%% ?

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)