[OT] dysortografia

Tomek Kunasz cushu w tkk.pl
Wto, 20 Lip 2004, 19:30:14 CEST

Dnia Tue, Jul 20, 2004 at 06:48:26PM +0200, Paweł Sikora wstukał(a):

> ooo, to Twój brat jest naprawdę wyjątkowy, bo widziałem wielu
> dysortografów i żaden nie starał się nawet by coś w tej materii zmienić.
> tylko ile wśród tej rzeszy (pseudo)dysortografów jest osób takich
> jak Twój brat? 1%, 1%% ?

http://eduseek.interklasa.pl/artykuly/artykul/ida/2093/

W definicji dysortografii jest mowa o "odpowiedniej motywacji do
poprawnego pisania" i znajomosci zasad pisowni. Byc moze ludzie, ktorych
spotykales, nadawali sobie miano dysortografow calkowicie niezasluzenie.
Dysortografia jest kolejnym pojeciem naduzywanym w naszym
spoleczenstwie.

Pozdrawiam.
Tomek.