Java-sun.spec

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 21 Lip 2004, 14:09:54 CEST

On Wednesday 21 of July 2004 14:04, Piotr Krawiec wrote:
> Witam!
>
> Przed chwilą chciałem zaintalować Javę Suna, ale spec domaga się źródeł
> wersji 1.5.0beta3, których nie ma na CVSie. Sprawdziłem na java.sun.com,
> ale tam jest tylko wersja beta2. Więc chcialbym spytać, skąd autor speca
> wytrzasnął te żródła? Mam nadzieję, że to nie jest jakaś wielka tajemnica

wystarczy zajrzec do speca i otworzyc oczy. znajduje sie tam magiczny
wiersz z namiarami na strone ze snapami bety-3.

# download directly from http://java.sun.com/j2se/1.5.0/snapshots/index.jsp

> I jeszcze jedna kwestia - mam glibc skompilowany z obsługą NPTL - czy to
> się nie pogryzie?

nie, nie pogryzie.
zarowno java 1.4.2_05 jak i 1.5.0 dziala bez problemy z nptl-em.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)