mozilla-firefox

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 22 Lip 2004, 21:45:43 CEST

> Dlaczego mozilla-firefox nie chce się uruchomić z konta usera?
> Z roota się uruchamia, natomiast z usera mało tego, że sie nie uruchamia,
 > to jeszcze nie podaje żadnych komunikatów. Uprawnienia są ustawione
 > na 777. Nie wiem gdzie jeszcze grzebnąć?

Odpal pierwszy raz na roocie. Potem juz na userach dziala normalnie.
Drugie dzialajace rozwiazanie z usuwaniem profili i zamykaniem okienka z
pytaniem o konwersje juz Ci podano.
A na przyszlosc czytaj release notes do tego co uzywasz. Wyraznie tam
autorzy pisza, ze na niektorych systemach/konfiguracjach uruchamianie
firefoxa na prawach usera bywa problematyczne i ze zostanie to
poprawione dopiero w wersji finalnej.

M.