SB Live! Value

Piotr Krawiec jazz-maniak w o2.pl
Pią, 23 Lip 2004, 11:51:55 CEST

Witam!

Mam kartę dźwiękową SB Live! Value, która umożliwia podłączenie czterech
głośników (przednie i tylnie). Tak więc mam swoje zwykłe małe dwa
głośniczki, a dodatkowo podpiąłem kartę do wieży Hi-Fi. Niestety, dzwięk
wydobywa się tylko z przednich głośników. Korzystam ze sterowników ALSA
(kernel-sound-alsa-2.6.7-2), dzwięk odgrywam przez esd-alsa. Czy da się to
jakąś opcją zmusić do odtwarzania dzwięku na wszystkich czterech
głośnikach? Wydaje mi się, że tak - miałem kiedyś Mandarynkę (dawno to
było, ale było) i tam śmigało bez problemu. Ciężko na ten temat cokolwiek
wygooglać, więc z góry dzięki za pomoc :-)
--
Jazzman <jazz-maniak w o2.pl>
GG UIN: 4284881