SB Live! Value

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Lip 2004, 14:32:31 CEST

Dnia pią 23. lipca 2004 14:28, Piotr Krawiec napisał:
[...]
> Taaa, próbowałem, ale tam jest tego tyle, że głowa boli... No ale czas
> najwyższy sprawdzić swoją cierpliwość :-)

Hint - przestawić *ostatnią* kontrolkę z *prawej* strony. Nie pamiętam jak
się nazywa, ale coś tam jest o cyfrowym czymśtam (wiem, bardzo precyzyjne,
ale na Ra dokładnie tak trzeba było zrobić). W każdym razie mi tak działa.
No i oczywiście dopasować głośność, ale to już po nazwach łatwo znaleźć.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498