AC - ISO

Piotr hektor w swinoujscie.com.pl
Nie, 25 Lip 2004, 10:13:46 CEST

> Pewnie że szkoda czasu/łącza - jeśli tylko masz tam CDROM to instaluj z
> RescueCD...

Ja wczoraj poległem :(, użyłem instalatora z Rescue i po reboocie kernel
wpada w panike. rozumiem ze to chodzi o źle wygenerowany initrd. No to
chcialem wygenerowac poleceniem geninitrd initrd-2.6.5-1 a on mi odpisał
że /lib/modules/initrd to nie katalog czy jakoś tak :).

A tak w tym temacie tylko z innej strony.Instalator
http://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/ nie działa, po
sciagnieciu poldek.tar.gz płacze że nie może usunąć pliku jakiegoś
(instalacja przez neta). Mam wrażenie, że jedyny i bezbolesny instalator
posiada livecd.
Czy ktoś zna sposób dla zwykłego szaraczka na zainstalowanie z kernelem
2.6 ?