AC - ISO

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 25 Lip 2004, 10:41:58 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Sunday 25 of
July 2004 10:13, Piotr typed:
> Ja wczoraj poległem :(, użyłem instalatora z Rescue i po reboocie kernel

RescueCD nie ma żadnego instalatora.

> wpada w panike. rozumiem ze to chodzi o źle wygenerowany initrd. No to
> chcialem wygenerowac poleceniem geninitrd initrd-2.6.5-1 a on mi odpisał
> że /lib/modules/initrd to nie katalog czy jakoś tak :).

Jeśli nie wie się i nie łaska sprawdzić jak wygląda podstawowy układ
argumentów dla programu geninitrd, to takie rzeczy mogą się zdarzać...

> A tak w tym temacie tylko z innej strony.Instalator
> http://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/ nie działa, po
> sciagnieciu poldek.tar.gz płacze że nie może usunąć pliku jakiegoś
> (instalacja przez neta). Mam wrażenie, że jedyny i bezbolesny instalator
> posiada livecd.

Ponieważ jest to jedyny działający instalator. Podobno jeszcze ten napisany
przez pawlab działa, ale nie wiem nawet jak go użyć w praktyce. Zresztą, na
x86 nie potrzeba nic więcej niż RescueCD.

> Czy ktoś zna sposób dla zwykłego szaraczka na zainstalowanie z kernelem
> 2.6 ?

Każdy. Przejście z 2.4 na 2.6 zdecydowanie nie wygląda tak, jak z 2.2 na
2.4.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery