AC - ISO

Piotr hektor w swinoujscie.com.pl
Nie, 25 Lip 2004, 10:56:03 CEST

Dnia Sun, 25 Jul 2004 10:41:58 +0200, Michal Chruszcz
<troll w pld-linux.org> napisał:

> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Sunday 25 of
> July 2004 10:13, Piotr typed:
>
> RescueCD nie ma żadnego instalatora.
To jak nazwać ten skrypt zakładający partycje, instalujący pakiety,
robiący wpisy do fstab i kopiujący pliki na partycje? zdałem się na to
narzędzie.

> Jeśli nie wie się i nie łaska sprawdzić jak wygląda podstawowy układ
> argumentów dla programu geninitrd, to takie rzeczy mogą się zdarzać...
poszukam dokładniej

> Ponieważ jest to jedyny działający instalator. Podobno jeszcze ten
> napisany
> przez pawlab działa, ale nie wiem nawet jak go użyć w praktyce. Zresztą,
> na
> x86 nie potrzeba nic więcej niż RescueCD.
znalazłem jeszcze ten dla PLD 1.0 i on działa. Ale żeby zrobić upgrade do
2.4 to już nie moge znaleźć źródeł dla niego.

pozdrawiam