drukowanie

Piotr Krawiec jazz-maniak w o2.pl
Nie, 25 Lip 2004, 16:18:34 CEST

Dnia Sun, Jul 25, 2004 at 03:15:12PM +0200, Bobby Spark napisał(a):

> mi na 2.6.5-1 hp deskjec 916c nie chciała działać, wykrywało ją poprawnie,
> ale jak coś szło do wydruku to 100% procka zajmowało coś od portu równoległego
> po przejściu na 2.6.7-1 (i teraz 2.6.7-2) zaczęło dzukować bez żadnych
> dodatkowych zmian...
>
> ten kernel ma chyba problem z parallel port...
Na to wygląda, ten sam problem "cudownie" się rozwiązał gdy po zbyt dużej
ilości eksperymentów musiałem przeinstalować PLD, przy okazji instalując
jądro z ac-ready - 2.6.7-1. Obecnie mam testowe 2.6.8 i tu też żadne
kombinacje nie są potrzebne (gdyż zaznaczam, że na 2.6.5 udało mi się
uruchomić drukarkę, ale wymagało to ręcznego przeładowywania modułów przy
każdym starcie systemu). Cóż, nawyraźniej trzeba polecić upgrade
kernela...
--
Jazzman <jazz-maniak(at)o2(dot)pl>
GG UIN: 4284881