LUFS

Maciej 'mco' Świętochowski mco w mco.hdtv.pl
Pon, 26 Lip 2004, 01:10:10 CEST

Napisałem (swojego pierwszego) speca i skompilował się lufs ( a
dokładniej lufs-captive ze strony captive'a). Przy próbie ręcznego
skompilowania captive'a wysiadłem. Powód:
libtool: link: cannot find the library `/usr/X11R6/lib/libXcursor.la'
Próbowałem zbudować sobie libXcursor.spec (a jakże), ale on wymagał
kolejnych pakietów, których nie było, więc ./builder miał dużo roboty.
Jednakowoż ./builderowanie (polska język - trudna język) kolejnych
speców wymagało ./builderowania kolejnych aż doszedłem do xproto,który
po zbudowaniu (cud... to jakaś podpucha pewnie) przy próbie instalacji
wyrzucił błędy (no tak, jednak podpucha) treści:

plik /usr/X11R6/include/X11/X.h z instalacji xproto-6.6.2-1 jest w
konflikcie z plikiem z pakietu X11-devel-6.7.0-3

I tak dla ośmiu plików.

Przeczytałem sobie lipcowe archiwum pld-devel-pl i faktycznie, jest taki
bałagan, że tego się nie da zbudować :)
Dotarłem też do napisanego przez autora captive'a "captive-static.spec"
dedykowanego chyba dla RedHata (i to w dodatku wersja 1.1.4). Po
zregenerowaniu skryptu ./configure nie udało mi się zbudować, więc dałem
sobie spokój z tym, przynajmniej do czasu, aż będzie można normalnie
zbudować zakichany libXcursor :)

Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ mco w mco.hdtv.pl ]
[ RLU#288919 ] [ Myśl przewodnia na chwilę obecną: ]
[ Nigdy nie nurkuj w mętnej wodzie ]