kontroler ide/raid avacs na chipsecie it8212

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Pon, 26 Lip 2004, 18:10:31 CEST

Witam
probuje sobie zainstalowac kontroler Avacs, a konkretnie chce zeby byl
widoczny dysk podpiety do tego kontrolera. Sciagnelem od producenta
zrodla potrzebne do skompilowania modulu, niestety nie bardzo mi to
wychodzi.

jest plik Makefile - odwoluje sie do kernela w wersji 2.6.1, a ja
probuje to odpalic na 2.6.7 (nie chcialbym wracac do starszych wersji,
chyba ze naprawde nie da sie inaczej). zmienilem w Makefile sciezke na
/usr/src/linux. Wtedy, po make wywala mi:

$ make
make -C /usr/src/linux SUBDIRS=/root/rpm/SOURCES/it8212_2.6.x modules
make[1]: Wejście do katalogu `/usr/src/linux-2.6.7'
make[2]: *** Brak regu? do wykonania obiektu `silentoldconfig'. Stop.
make[1]: *** [include/linux/autoconf.h] Błąd 2
make[1]: Opuszczenie katalogu `/usr/src/linux-2.6.7'
make: *** [modules] Błąd 2

nie bardzo wiem o co chodzi ;) oczywiscie
kernel-{headers,sources,module-build} zainstalowane, autoconf/make tez ;)

czy ktos ma jakies pomysly ? za wszelkie podpowiedzi z gory dzieki :)

	MySZ

ps. pliki do skompilowania modulu dostarczone przez producenta
wystawilem tutaj:
http://telefony.pl/it8212/

i dodatkowo:
$ rpm -qa | grep kernel