[AC] pine

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Wto, 27 Lip 2004, 14:34:50 CEST

Wszystko dziala poprawnie, przynajmniej u mnie. Tak sobie jeszcze
przypomnialem, upgrade'owales z 4.58, a miedzy Pinem 4.5x a 4.6x
nastapily spore zmiany w domyslnej konfiguracji. Blad ktory wklejasz
jestem w stanie wywolac jezeli wylacze obsluge maildir'a w pliku
konfiguracyjnym /etc/pine.conf lub lokalnym .pinerc. Przejzyj swoja
konfiguracje.

M.