upgrade openoffice

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Śro, 28 Lip 2004, 00:34:37 CEST

On Wed, Jul 28, 2004 at 12:23:40AM +0200, Adam Gapiński wrote:
> No ja to wiem - całe Ac ma być ,,niedługo'' gotowe ;)
> Po prostu zgłaszam błąd w skryptach...
Ale to już poprawione,
i powoli idzie na buildery

> O nie. Nic na siłę. Tak działało w Ra to i w Ac poczekam :)
> A póki co to aktualizacja X11-driver-nvidia i kernela daje ten sam błąd...

Dokładnie ten sam ?
to daj:
$ poldek -n ac -n ac-ready -n ac-test -n nest-test
ja tak zrobiłem i na raz
przeinstalowałem całe X'y na xorg
kernela i drivery.
chodzi ładnie, szybciej i nic na siłę nie było

ale jak sam wiesz Ac jeszcze nie gotowe,
więc dlaczego czekać ?

:wq

Sparky{PI]