/bin/true: module not found

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Śro, 28 Lip 2004, 10:28:12 CEST

Witam.

Wczoraj zrobilem upgrade kernela na serwerze po czym okazalo sie ze nie
chce sie generowac initrd wyrzucajac mi przy tym nastepujacy komunikat:

[root w serwer boot]# geninitrd initrd-2.6.7-3smp 2.6.7-3smp
/bin/true: module not found in /lib/modules/2.6.7-3smp/modules.dep

Robilem depmod -a lecz nic to nie dalo:-(
Jeszcze tylko podam zawartosc pliku /etc/sysconfig/geninitrd
cat /etc/sysconfig/geninitrd
## Basic modules to be loaded
#BASICMODULES=""

## Modules that should be loaded before anything (i.e. jbd for ext3)
PREMODS="aic7xxx"

## Should initrd be compressed?
COMPRESS=yes

## What filesystem to use (rom or ext2) (PLD has only romfs in kernel)?
INITRDFS=rom

## Do install SCSI modules (if / is on SCSI partition)?
PROBESCSI=yes

## Do install IDE modules (if / is on IDE partition)?
PROBEIDE=no

## Do install RAID modules (if RAID is used)?
PROBERAID=yes

Bycmoze nie mam jakiejsc paczki ale powoli zaczynaja konczyc mi sie
pomysly. Na googlach udalo mi sie jedynie znalezc informacje o podobnym
problemie lecz brak jego rozwiazania:-(

Z gory dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam

P.S.
Bylbym zapomnial. System to PLD Ac a kernel to oczywiscie 2.6.7-3smp;-)
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>